Interní systém vzdělávání v Knihovně města Hradce Králové – intuitivní systém aneb organizovaný chaos |
2018 |
pokročilá |
Možnosti využití braillských displejů nejen při vzdělávání nevidomých |
2020 |
pokročilá |
Další vzdělávání knihovníků – kudy dál? |
2018 |
pokročilá |
Znalostní báze pro obor organizace informací a znalostí |
2015 |
pokročilá |
Vzdělávání 350 let po Komenském |
2020 |
pokročilá |
Propojování jmenných autorit s Wikipedií a Wikidaty |
2020 |
pokročilá |
Neocenitelné služby knihovny a jak je ocenit |
2015 |
pokročilá |
Kurz MARC 21/RDA – Seriály a integrační zdroje |
2019 |
pokročilá |
Kurz MARC 21/RDA – Tištěné monografie – minimální úroveň |
2019 |
pokročilá |
Kurz MARC 21/RDA – Tištěné monografie – doporučená úroveň |
2019 |
pokročilá |
Jak v knihovně zavést systematické vzdělávání pracovníků aneb Výsledky dílny Vzdělávejme se systematicky |
2016 |
pokročilá |
Vnitřní vzdělávací systém MKP |
2018 |
pokročilá |
Zdroje pro vzdělávání knihovníků akvizitérů |
2021 |
základní |
Jitsi Meet – stručný návod pro účastníka videokonference |
2020 |
základní |
Knihovník/knihovna/komunikace: dosáhněte co nejlepší komunikace za výpůjčním pultem knihoven |
2015 |
základní |