MARC 21 III: Věcné údaje |
2009 |
základní |
Dnešek a zítřek digitálních knihoven v Polsku |
2009 |
pokročilá |
Věcné zpracování dokumentů |
2009 |
základní |
Formování knihoven na komunitní centra vede k jejich zviditelnění |
2009 |
pokročilá |
Doporučení MŠMT k činnosti a funkci školní knihovny na základních a středních školách |
2009 |
základní |
Patentové informace a známkové rešerše |
2009 |
pokročilá |
Knihovnické minimum |
2009 |
základní |
Knihovna jako nekonečný příběh, který se lidé učí číst: marketing knihoven |
2009 |
pokročilá |
Knihovnické minimum |
2009 |
základní |
Knihovny jsou marketingový snem |
2009 |
pokročilá |
Čtenářská propedeutika |
2009 |
pokročilá |
Naučme se rozumět FRBR |
2009 |
pokročilá |
Základy managementu pro informační pracovníky |
2009 |
pokročilá |
Informace pro všechny: evropská pravidla pro tvorbu snadno srozumitelných informací |
2009 |
pokročilá |
Vyplatí se svobodný software v knihovnictví? |
2009 |
pokročilá |