Implementace marketingu do činností Městské knihovny v Chemnitz |
2006 |
pokročilá |
Vliv akviziční politiky na kvalitu četby |
2006 |
základní |
Veřejné knihovny odborníkem na krásnou literaturu |
2007 |
pokročilá |
Výzkumné metody v knihovnictví |
2007 |
pokročilá |
Public relations (PR) v knihovnách neznamená jen novinový článek |
2008 |
pokročilá |
Specifika managementu knihoven |
2008 |
pokročilá |
Dnešek a zítřek digitálních knihoven v Polsku |
2009 |
pokročilá |
Formování knihoven na komunitní centra vede k jejich zviditelnění |
2009 |
pokročilá |
Knihovna jako nekonečný příběh, který se lidé učí číst: marketing knihoven |
2009 |
pokročilá |
Knihovny jsou marketingový snem |
2009 |
pokročilá |
Hodnocení vybraných digitálních knihoven z hlediska informační architektury |
2010 |
pokročilá |
Testování uživatelského rozhraní vybraných digitálních knihoven - předmluva k výzkumu |
2010 |
pokročilá |
Výzkum za účelem vytvoření uživatelského modelu v prostřední digitální knihovny |
2010 |
pokročilá |
Trend ve službách: management kvality |
2010 |
pokročilá |
Trend ve službách: management kvality |
2010 |
pokročilá |