|
Doporučení MŠMT k činnosti a funkci školních knihoven na základních a středních školách |
2023 |
základní |
|
Koncepce rozvoje knihoven ČR na léta 2021-2027 s výhledem do roku 2030 |
2020 |
základní |
|
Metodický pokyn pro postupy rekonstrukce knihoven |
2020 |
pokročilá |
|
Knihovny a jejich rozvoj po nástupu informačních sítí |
2019 |
základní |
|
Co chcete změnit ve své knihovně do roku 2030? Výsledky ankety |
2019 |
základní |
|
Organizace školní knihovny |
2015 |
základní |
|
...a lákáme nejen je.... |
2015 |
základní |
|
Akademické versus komunitní prostředí |
2015 |
základní |
|
Knihovny tady byly před knihtiskem a budou i po něm: (Strategické trendy) |
2015 |
základní |
|
Komunitní činnost veřejných knihoven v procesech integrace sociálně znevýhodněných osob |
2015 |
pokročilá |
|
Služby veřejných knihoven: směrnice IFLA |
2012 |
základní |
|
Jsou knihovny vzdělávací instituce? |
2012 |
základní |
|
Vybrané globální trendy v knihovnictví |
2012 |
pokročilá |
|
Doporučení MŠMT k činnosti a funkci školní knihovny na základních a středních školách |
2009 |
základní |
|
Formování knihoven na komunitní centra vede k jejich zviditelnění |
2009 |
pokročilá |