|
Mediální gramotnost v knihovně |
2022 |
základní |
|
Jak na environmentální akce pro děti v knihovnách |
2021 |
základní |
|
READ ON: nápady, které můžete převzít |
2021 |
základní |
|
Standard Handicap Friendly: Jeho přijetí a naplňování v knihovnách |
2020 |
základní |
|
Videokonference jako nástroj pro vzdělávání v knihovnách |
2020 |
základní |
|
Vztahy na pracovišti z pohledu generací |
2020 |
základní |
|
Vzdělávání 350 let po Komenském |
2020 |
pokročilá |
|
Možnosti využití braillských displejů nejen při vzdělávání nevidomých |
2020 |
pokročilá |
|
Nápady, náměty a scénáře na setkání rodičů a nejmenších čtenářů v knihovnách |
2019 |
základní |
|
Pohádky pro společné čtení |
2019 |
základní |
|
S knížkou do života (Bookstart): a co dál...? |
2019 |
základní |
|
Zážitkové čtení v knihovnách |
2019 |
základní |
|
Vykročit S knížkou do života |
2019 |
základní |
|
Literatura pro mládež není hloupá! aneb společenská témata v young adult literatuře |
2019 |
základní |
|
Odborná komunikace (včetně cizojazyčné) se čtenáři, uživateli a zákazníky v knihovnách |
2019 |
pokročilá |