|
Mediální gramotnost v knihovně |
2022 |
základní |
|
Přístupné webové stránky |
2020 |
základní |
|
Příručka o přístupnosti webových stránek pro knihovníky |
2020 |
základní |
|
Možnosti využití braillských displejů nejen při vzdělávání nevidomých |
2020 |
pokročilá |
|
Vzdělávání 350 let po Komenském |
2020 |
pokročilá |
|
Informační technologie v knihovnách 2020 |
2020 |
pokročilá |
|
Směrnice IFLA o knihovnických službách osobám s dyslexií |
2019 |
pokročilá |
|
Odborná komunikace (včetně cizojazyčné) se čtenáři, uživateli a zákazníky v knihovnách |
2019 |
pokročilá |
|
Doporučené postupy pro vkládání informací do redakčního systému formou přístupnou pro uživatele se specifickými potřebami |
2017 |
základní |
|
Osoby se specifickými potřebami |
2017 |
základní |
|
Úvod do informační vědy |
2017 |
pokročilá |
|
Analýza uživatelských potřeb, průzkumy spokojenosti |
2016 |
základní |
|
Knihovník v knihovně pro děti |
2016 |
základní |
|
Bariéry v nás a mimo nás |
2016 |
základní |
|
Služby knihoven RKK 2 |
2016 |
základní |