Jak v knihovně zavést systematické vzdělávání pracovníků aneb Výsledky dílny Vzdělávejme se systematicky |
2016 |
pokročilá |
Rychlost čtení a pochopení textu |
1972 |
základní |
Referenční služby v amerických universitních knihovnách |
1993 |
pokročilá |
K otázkám pojmu, třídění a typologie internetových a webovských informačních zdrojů |
1998 |
pokročilá |
Svoboda informací jako téma informační politiky |
1998 |
pokročilá |
Rukopisy - problematika jejich ochrany a zpřístupnění |
1999 |
pokročilá |
Trendy v rozvoji informačních služeb |
1999 |
základní |
Konspekt jako nástroj pro popis a hodnocení fondů |
2000 |
pokročilá |
Tvůrčí díla, systémy informací o nich a nová mezinárodní standardní čísla a kódy |
2000 |
pokročilá |
Vyhledávání informací I.: Umění či věda? |
2001 |
pokročilá |
Vyhledávání informací II.: Uživatelské rozhraní a vlivy oboru "Human-computer interaction" |
2001 |
pokročilá |
Informační sektor, informační profese a informační vzdělávání |
2001 |
pokročilá |
Vývoj, směřování a trendy katalogizace za poslední čtyři roky: od FRBR až po revizi AACR2R v roce 2002 |
2002 |
pokročilá |
Současný stav a trendy automatické indexace dokumentů: přehledová studie |
2002 |
pokročilá |
Formování mezinárodního systému pro registraci hudebních děl |
2002 |
pokročilá |