Analýza uživatelských potřeb, průzkumy spokojenosti |
2016 |
základní |
Odborná komunikace se čtenáři, uživateli a zákazníky v knihovnách |
2016 |
základní |
Čtenáři a uživatelé informací: (základy psychologie a pedagogiky čtenáře) |
1987 |
pokročilá |
Teória informačného prieskumu |
1996 |
pokročilá |
Budování katalogu a uživatelský přístup |
2003 |
pokročilá |
Služby knihoven zdravotně postiženým uživatelům |
2004 |
pokročilá |
Víme, co naši uživatelé potřebují? |
2006 |
základní |
Člověk v knihovně, aneb, Potřebují vědci informační výchovu? |
2006 |
pokročilá |
Implementace marketingu do činností Městské knihovny v Chemnitz |
2006 |
pokročilá |
Čtenářství, jeho význam a podpora : výzkum, teorie a praxe v České republice a Spolkové republice Německo |
2008 |
pokročilá |
Knihovna jako nekonečný příběh, který se lidé učí číst: marketing knihoven |
2009 |
pokročilá |
Knihovny jsou marketingový snem |
2009 |
pokročilá |
Služby veřejných knihoven: směrnice IFLA |
2012 |
základní |
Manuál vesnického knihovníka |
2015 |
základní |
...a lákáme nejen je.... |
2015 |
základní |